The Joulukalenteri

Tunnelmallisten joulukeskusteluiden kotipesä.
Vastaa Viestiin
nissepolkka

Re: The Joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja nissepolkka » 05 Joulu 2007, 09:46

Mä en oo vielä saanut aikaiseksi katsoa yhtäkään jaksoa. Pitäis muistaa tallentaa tänään, ja katsoa kun parhaiten sopii. Haluun vaan nähdä millanen se on, kun täällä on ollut niin paljon puhetta!

Sarppa
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4962
Liittynyt: 07 Syys 2007, 17:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: The Joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja Sarppa » 05 Joulu 2007, 10:19

Musta pari ekaa jaksoa oli ihan hanukasta mutta nyt pikkuhiljaa on alkanut naurattamaan nuo jatkuvat toistot. Kerttu ja Olli on ihan mahtavia ja nyt kun tonttujen enkkusuomesta on alkanut toipumaan niin joulukalenteri on jopa ihan viihdyttävä. Seikka on saletti :mrgreen:

Avatar
Kiss
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 366
Liittynyt: 14 Syys 2007, 02:38
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: The Joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja Kiss » 05 Joulu 2007, 21:38

Herranjestas!!! Nyt saapui The Joulukalenteri Fan Clubin tietoon sellaista informaatiota että oksat pois!!! Salassa tehty The Joulukalenteri DVD näkee sittenkin päivänvalon!!! Spektaakkelia varten on jopa pystytetty oma nettisivukin: http://www.thejoulukalenteri.com josta pakettia pystyy tilaamaan 6.12 lähtien!!! DVD on tehty suuressa hiljaisuudessa ja fanit sekä jopa myyntiliikkeetkin (cdon, discshop, anttila jne...) luulivat että sitä ei tule myyntiin ollenkaan koska minkäänlaista informaatiota ei tullut... Vaivihkaa se tuleekin nyt myyntiin ja koko fanikunta on aivan onnesta ja ihmetyksestä sekaisin... Aijai, elämä on hienoa...olen niin onnellinen, aaah it's good to be a tonttumies!!!

(Levittäkäähän infoa muuallekin täällä pyörivät sarjan fanit!!!)

adventtityttö
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1092
Liittynyt: 20 Syys 2007, 00:22
Paikkakunta: Kainuu

Re: The Joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja adventtityttö » 05 Joulu 2007, 22:39

joo, mä katoin tänään 10min the joulukalenteria ja riitti mulle. ei ole mun mieleen enää..

tonttuli
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1973
Liittynyt: 17 Loka 2007, 09:50

Re: The Joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja tonttuli » 06 Joulu 2007, 21:21

Minä taas tykkään kovasti :laav:
Nauhoittanut olen joka jakson :mrgreen:

nissepolkka

Re: The Joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja nissepolkka » 10 Joulu 2007, 06:57

adventtityttö kirjoitti:joo, mä katoin tänään 10min the joulukalenteria ja riitti mulle. ei ole mun mieleen enää..
mä nauhoitin yhden jakson ja katselin sen, tai no en jaksanut ees kokonaan katsoa. Siis ei vaan uponnut yhtään, tylsää... Mut makuasioista ei voi kiistellä :see:

Avatar
Joulutonttu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 5004
Liittynyt: 23 Elo 2007, 19:10
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Re: The Joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja Joulutonttu » 10 Joulu 2007, 20:54

Täytyy myöntää etten ole katsonut yhtään jaksoa The Joulukalenterista :shock: jostain syystä nyt ei koko ohjelma edes kiinnosta :|

Avatar
joulu jalo juhla
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 366
Liittynyt: 05 Syys 2007, 17:36
Paikkakunta: Kuopio

Re: The Joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja joulu jalo juhla » 12 Joulu 2007, 14:49

:jouulu: Olen äänittänyt kaikki tähän mennessä ja äänitän loputkin :see: . :see: Onhan se erilainen "joulukalenteri" , mutta laitetaan sitä pilkettä katsomiseen niin hyvä tulee :jouulu: . Voihan olla että "sisäinen väsymys" vaivaa , mutta ei anneta periksi :gaggu: .

Riihitonttu
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 323
Liittynyt: 27 Syys 2007, 21:04
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: The Joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja Riihitonttu » 12 Joulu 2007, 17:51

Eiköhän tässä lähipäivinä lähde tilaus vetämään, jotta saa dvd:nä koko kalenterin! :proo:

Avatar
Kiss
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 366
Liittynyt: 14 Syys 2007, 02:38
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: The Joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja Kiss » 13 Joulu 2007, 12:05

Riihitonttu kirjoitti:Eiköhän tässä lähipäivinä lähde tilaus vetämään, jotta saa dvd:nä koko kalenterin! :proo:
Itse myös tilasin tuon dvd:n eilen, kaikkien aikojen joululahja tulossa... Pitäisi postinjakajan tuoda se kuulemma parissa päivässä. Jeeh!!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joulukeskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa