Joulukalenterit

Tunnelmallisten joulukeskusteluiden kotipesä.
Vastaa Viestiin
kuusipuu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4984
Liittynyt: 18 Syys 2007, 12:42

Re: Joulukalenterit

Viesti Kirjoittaja kuusipuu » 01 Joulu 2015, 14:00

................................

Puolukka
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 17
Liittynyt: 29 Marras 2014, 23:11

Re: Joulukalenterit

Viesti Kirjoittaja Puolukka » 20 Joulu 2015, 21:43

Täytyy kyllä tässä vaiheessa todeta, että olen todella tyytyväinen Minna Immosen Joulukalenteritaloon! On niin mukava availla luukkuja, jotka täydentävät alkuperäistä kuvaa. Ja luukusta löytyvät asianmukaiset aiheet, kuten Suomen lippu, Lucia-neito ja tänään neljä adventtikynttilää!

Avatar
Nokinenä
Tonttu
Tonttu
Viestit: 248
Liittynyt: 10 Marras 2008, 13:49
Paikkakunta: Päijät-Häme

Re: Joulukalenterit

Viesti Kirjoittaja Nokinenä » 04 Marras 2016, 00:22

Partiolaisten ja Positiivareiden joulukalenterit hankittu :see: Vielä vois sen Veikkauksen kalenterin ostaa :jouulu:

Avatar
Joulutonttu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 5004
Liittynyt: 23 Elo 2007, 19:10
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Re: Joulukalenterit

Viesti Kirjoittaja Joulutonttu » 04 Marras 2016, 08:31

Itselleni en tänäkään vuonna taida joulukalenteria hommata, mikäli ei nyt silmään satu oikeasti kiva kuvakalenteri.

Isommille pojille on kaksi suklaakalenteria odottamassa ja mummolassa vielä yhdet, kun en enää kotiin suostunut niitä ottamaan. Myös isommille olisi tarkoitus ruveta kohta tekemään joulukalenteri pussukoita, kunhan tuolta wishiltä alkaa niitä yllätyksiä tippumaan kotiin :mrgreen:

Avatar
Konvehti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3498
Liittynyt: 04 Loka 2013, 12:28
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: Joulukalenterit

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 04 Marras 2016, 10:46

Tyttö saa Glitterin Beauty-kalenterin, poika Lego Star Wars -kalenterin ja minä Minna Immosen kuvakalenterin :see:

Avatar
Jouluponi
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 9
Liittynyt: 15 Loka 2016, 12:02

Re: Joulukalenterit

Viesti Kirjoittaja Jouluponi » 05 Marras 2016, 10:03

Tuo Sarpan joulukalenteri on aivan makoisan mahtava! :inlaav: Itsellänikin on keittiössä kokonainen kaappi pyhitettynä teelle ja kahville. Eli alahyllyllä miehen pakollinen juhlamokka ja loput hyllyt onkin täynnä erilaisia teesortteja. Niitä kun ei ikinä voi olla liikaa. :mrgreen: Harmi, ettei täällä suunnassa Suomea ole oikein irtoteelle omia kauppoja, joutuu tilailemaan netistä tai tyytymään ruokakauppoihin. Ehkä ihan hyväkin silti, ettei minulla ole mahdollisuutta päästä helposti kyseisiin kauppoihin, teet valloittaisivat toisenkin kaapin. :hmm:

Mies osti minulle täksi vuodeksi The Body Shopin joulukalenterin. Olen sitä monta vuotta kielipitkällä kuolannut, mutten ole kehdannut ostaa. Keittiössä odottaa vielä Fazerin suklaakalenteri (joka joulun pakollinen). :nam: Olen pohtinut pitäisikö joku ihana kuvakalenteri vielä hankkia, kun niistä tulee niin ihanan nostalginen fiilis. Jonkun hevosteemaisen haluaisin, mutta sellaisen löytäminen voikin on olla vaikeampi juttu. :heppa:

Avatar
benethe
Tonttu
Tonttu
Viestit: 192
Liittynyt: 07 Syys 2016, 12:41
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joulukalenterit

Viesti Kirjoittaja benethe » 05 Marras 2016, 10:55

Meille on nyt hankittu Fasun suklaakalenterit, kynttiläkalenteri, tee-kalenteri, sekä Mauri Kunnaksen kuvakalenteri. Eipä mene joulu vahingossakaan ohi! :lol:

Avatar
rittie
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 814
Liittynyt: 09 Marras 2015, 20:54

Re: Joulukalenterit

Viesti Kirjoittaja rittie » 06 Marras 2016, 22:48

Minä en ole vielä keksinyt itselleni kalenteria täksi vuodeksi. Lapsille on kotitekoiset tavarakalenterit ja kuvakalenterit, jotka saivat itse valita kaupasta. Kummit saattavat ostaa vielä suklaakalenterit, vaikka olen sanonut, ettei tarvitse. Vanhempi tuskin syö suklaata tänäkään vuonna, ja nuoremmalle pitäisi ostaa maidoton kalenteri, jonka hinta on varmaan huikea.

Kivoimmat kuvakalenterit olen tähän mennessä nähnyt niissä kalenterikorteissa, mutta en toisaalta haluaisi ihan niin pientä kalenteria...

Avatar
kickstartmyheart
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 59
Liittynyt: 28 Syys 2015, 23:46

Re: Joulukalenterit

Viesti Kirjoittaja kickstartmyheart » 06 Marras 2016, 23:47

Tilasin itselleni juuri Minna Immosen "Tonttu Pakkasessa" -kuvakalenterin :see:

Avatar
Konvehti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3498
Liittynyt: 04 Loka 2013, 12:28
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: Joulukalenterit

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 07 Marras 2016, 10:50

benethe kirjoitti:Meille on nyt hankittu Fasun suklaakalenterit, kynttiläkalenteri, tee-kalenteri, sekä Mauri Kunnaksen kuvakalenteri. Eipä mene joulu vahingossakaan ohi! :lol:
MIstä olet löytänyt kynttiläkalenterin?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joulukeskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa