Joulunjälkeisalet

Tunnelmallisten joulukeskusteluiden kotipesä.
Vastaa Viestiin
Avatar
shara
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1803
Liittynyt: 22 Marras 2013, 15:36

Joulunjälkeisalet

Viesti Kirjoittaja shara » 20 Joulu 2015, 17:19

En tiedä, olisiko tämä kuulunut tuonne muihin keskusteluihin, mutta laitoin nyt tälle puolelle. Yp siirtää jos väärässä paikassa?

Odottaako kukaan muu täällä aina joulunjälkeisaleja? Mitä meinaat hankkia tänä vuonna? Etsitkö jotain tiettyä, vai kierteletkö huviksesi kaupoilla, jos sattuisi tulemaan jotain vastaan? :see:

Itse kyttään tietysti hevostarvikeliikkeiden aleja, tänä vuonna tähyän Enkkuihin loimikaupoille. Siellä on todella hyviä aleja, merkkiloimia saa halvalla ja postikulutkaan eivät huimaa päätä, kun tilaa tietyistä liikkeistä. Suomalaisista nettikaupoista tulee myös varmaan jotain ostettua, jos huomaan hevosen jotain tarvitsevan. Itselleni en oikein osaa mitään ostaa, enkä nyt mitään tarvitsekaan. :see:

Avatar
Katikki
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3249
Liittynyt: 30 Syys 2014, 19:30

Re: Joulunjälkeisalet

Viesti Kirjoittaja Katikki » 20 Joulu 2015, 18:00

Mä juoksen niin paljon kaupoilla ennen joulua etten jaksa yhtään shoppailla joulun jälkeen :lol: Ehkä se olis eri asia jos olis jotain erityistarpeita kuten sulla just noi heppakamat, mutta ei ole... :hei:

kuusipuu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4984
Liittynyt: 18 Syys 2007, 12:42

Re: Joulunjälkeisalet

Viesti Kirjoittaja kuusipuu » 20 Joulu 2015, 18:06

...........................

Avatar
rittie
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 814
Liittynyt: 09 Marras 2015, 20:54

Re: Joulunjälkeisalet

Viesti Kirjoittaja rittie » 20 Joulu 2015, 21:26

Tarvitsisin uudet farkut, ehkä kahdet. Saatan ostaa myös jotain muuta vaatetta, mikäli jotain oikeasti laadukasta ja pitkäikäistä tulee edullisesti vastaan. Muuten en juurikaan alennuksiin hurahtele. Lasten alennusostokset hoitaa yleensä anoppi, kun tykkää lastenvaateostoksista.. :shock: :lol:

Ja joulukoristeita saatan ostaa, jos on jotain oikein nättiä vielä!

Avatar
Unico
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 2082
Liittynyt: 10 Marras 2007, 11:19

Re: Joulunjälkeisalet

Viesti Kirjoittaja Unico » 20 Joulu 2015, 23:31

Talvivaatteita pitää metsästää jos sattuisi löytymään ensi talvelle. Muuten fiilispohjalla menen jos huvittaa kattelemaan. Kirjoja varsinkin.

Saraella
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 95
Liittynyt: 05 Marras 2014, 16:24

Re: Joulunjälkeisalet

Viesti Kirjoittaja Saraella » 21 Joulu 2015, 09:38

Minä taas rakastan shoppailua! :jee: Tosin olen pari vuotta koittanut ostaa vaan tarpeeseen, ympäristösyistä ja rahankäytöllisistä syistä. Nyt ollaankin sitten siinä pisteessä, että vaatekaappi on tosi pelkistetty ja vaatteet alkavat kulahtaa. Siispä tällä kertaa pääsen ihan luvan kanssa aleen tekemään muutaman ostoksen! :woohoo:

Sarppa
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4962
Liittynyt: 07 Syys 2007, 17:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joulunjälkeisalet

Viesti Kirjoittaja Sarppa » 21 Joulu 2015, 19:30

Täällä on metsästyslistalla ilmanpuhdistin. Kissaeläimistö pölisee niin ahkerasti, että puhdistin olisi hyvä lisä etenkin makuuhuoneeseen :see:

Avatar
Unico
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 2082
Liittynyt: 10 Marras 2007, 11:19

Re: Joulunjälkeisalet

Viesti Kirjoittaja Unico » 21 Joulu 2015, 20:09

Mulla itsellä muuten ikuinen paita ongelma kun ne kulahtaa nopeasti. Ja nyt mulla on suuntakin löysin ihanan joulu paidan mut en muistanut hakea sitä. Kallis se oli mut jos sen sais alesta :oo joulunpunaista pellavaa kaksi mallia hihaton ja hihallinen. Tai sit meen vielä hakemaan sen jos oikein jää vaivaamaan.

Avatar
inkivääri
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 435
Liittynyt: 11 Marras 2012, 19:59

Re: Joulunjälkeisalet

Viesti Kirjoittaja inkivääri » 21 Joulu 2015, 20:23

Mä odotan joulunjälkeisaleja innolla! Ostan suunnilleen *kaiken* tarjouksista ja alennuksista, ja loput kirppiksiltä. Ostosten keskittäminen näihin on multa ihan yhtä paljon ideologinen kuin taloudellinenkin prioriteetti ;) Tarvitsisin mustat saapikkaat ja jos oikein hyvä tarjous löytyy päivänvalolampusta, sellaisen saatan hankkia. Keskikokoinen kasari tai kattila on myös hakusessa. Kopiopaperikin on loppu.
Että joo, aattelin hyödyntää jälleen alet :mrgreen:

Avatar
Iip
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 392
Liittynyt: 10 Marras 2012, 16:28
Paikkakunta: Siuntio

Re: Joulunjälkeisalet

Viesti Kirjoittaja Iip » 21 Joulu 2015, 20:30

Yleensä hyödynnän alet vain, jos olen saanut joululahjaksi lahjakortin jonnekin vaatekauppaan tms. Ja yhtenä vuonna (öö 2009 kai) ostin joulunjälkeisalesta telkkarin, kun olin jo jonkin aikaa ollut uuden tarpeessa. Muutoin harvemmin kiinnostaa shoppailla heti joulun jälkeen.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joulukeskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa