päivä ei todellakaan paista risukasaan

Joulun ulkopuolista elämää.
Vastaa Viestiin
Avatar
sarasi
Tonttu
Tonttu
Viestit: 211
Liittynyt: 05 Loka 2007, 17:08

Re: päivä ei todellakaan paista risukasaan

Viesti Kirjoittaja sarasi » 12 Marras 2007, 21:25

Marsu viedään lopetettavaksi
torstaina kipujen takia.. :cry: :cry: :cry:

Avatar
murmeli
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 96
Liittynyt: 29 Loka 2007, 22:11
Paikkakunta: Keski-Uusimaa

Re: päivä ei todellakaan paista risukasaan

Viesti Kirjoittaja murmeli » 12 Marras 2007, 22:18

Hmm, voisin melkein sanoa, että mustakin tuntuu, niinkus oisin jotain keskeistä menettäny elämästäni, kun telkkari hajos eilen.. :evil: . Ja mullahan on joo varaa ostaa uus tilalle, kun se maksaa satoja euroja, sillä eihän nyt voi uutena ainakaan ostaa vanhaa kuvaputkitelkkaria (jos niitä ees missään on myynnissä), vaan pitäis hankkia taulutv. Miten voikin mennä elämä vaikeeksi telkkarin tuhoutumisesta, hävettää ihan... :oops: Mutta ennen kaikkea STRESSAA!

Avatar
Joulutonttu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 5004
Liittynyt: 23 Elo 2007, 19:10
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Re: päivä ei todellakaan paista risukasaan

Viesti Kirjoittaja Joulutonttu » 19 Joulu 2007, 18:58

Tilasin viikko sitten valkoisia oganzapussukoita tuleviin häihimme, ja tänään ne sitten tuli.. Ei siinä mitään, mutta kun ovat väärän värisiä :evil: nyt sitten minulta löytyy 84 organza pussukkaa sinisenä, mustana, pinkkinä, punaisena, keltaisena... :evil: toivottavasti pystyn palauttamaan ne ja ottamaan tilalle valkoisia :x

Avatar
Joulutähti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 2627
Liittynyt: 24 Elo 2007, 07:06

Re: päivä ei todellakaan paista risukasaan

Viesti Kirjoittaja Joulutähti » 14 Heinä 2008, 11:18

Äsken hehkuttelin tonne päivä paistaa sittenkin -osioon tulevasta lomasta, mutta nyt kyllä ketuttaa niin paljon, että ei rajaa. Eli päivä ei paista risukasaan ku töissä tökkii ja lomaankin on vielä viisi päivää!!!!! :evil:

freiska
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 728
Liittynyt: 07 Syys 2007, 22:13
Paikkakunta: hanko

Re: päivä ei todellakaan paista risukasaan

Viesti Kirjoittaja freiska » 17 Syys 2008, 18:18

tänään ei todellakaan paistanut risukasaan töissä . onnistuin jäämään rekan takarenkaiden yli ajamiseksi. mulla murtui käsi ja työpaikan auto meni ihan ruttuun keulasta. :( kumpikaan ei nähnyt toisiaan ennenkuin kolahti kunnolla. en tiedä miten tämä sitten katsotaan menneeksi kun minulla oli vauhtia ehkä kymppi ja oli menossa omalle kaistalle ja rekka ehkä tuli mun kaistaa pitkin. onneksi kummallakaan ei ollut luja vauhti.mää tunnollisena työntekijänä vaan mietin toisille aiheutettua vaivaa minkä aiheutin .vaikka pitäis olla iloinen kun ei käynyt pahemmin kuin tää käsi murtui pienesti. ensimmäisenä mietin vaan kuka tään maksaa. tuli terä auto meni lunastukseen. onneksi ei ollut tilattu auto että ihmeellinen on ihmisen mieli :|

Avatar
Meli
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1569
Liittynyt: 24 Elo 2007, 09:20
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: päivä ei todellakaan paista risukasaan

Viesti Kirjoittaja Meli » 17 Syys 2008, 18:23

freiska kirjoitti:tänään ei todellakaan paistanut risukasaan töissä . onnistuin jäämään rekan takarenkaiden yli ajamiseksi. mulla murtui käsi ja työpaikan auto meni ihan ruttuun keulasta. :( kumpikaan ei nähnyt toisiaan ennenkuin kolahti kunnolla. en tiedä miten tämä sitten katsotaan menneeksi kun minulla oli vauhtia ehkä kymppi ja oli menossa omalle kaistalle ja rekka ehkä tuli mun kaistaa pitkin. onneksi kummallakaan ei ollut luja vauhti.mää tunnelisena työntekijänä vaan mietin toisille aiheutettua vaivaa minkä aiheutin .vaikka pitäis olla iloinen kun ei käynyt pahemmin kuin tää käsi murtui pienesti. ensimmäisenä mietin vaan kuka tään maksaa. tuli terä auto meni lunastukseen. onneksi ei ollut tilattu auto että ihmeellinen on ihmisen mieli :|
Hui kamala! :o Onneksi ei käynyt pahemmin! Muistan vieläkin sen kun kaveri törmäs rekkaan - ei kiva! :|

Avatar
hemulitar
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1203
Liittynyt: 21 Kesä 2008, 14:52
Paikkakunta: Uusimaa

Re: päivä ei todellakaan paista risukasaan

Viesti Kirjoittaja hemulitar » 17 Syys 2008, 19:42

Voi Freiska, miten kamalaa! :o Onneksi oot itse kunnossa! Äläkä murehdi sitä autoa, kyllä ihmiset ovat tärkeämpiä kuin materiaali, varmasti myös työnantajasi mielestä!

Sarppa
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4962
Liittynyt: 07 Syys 2007, 17:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: päivä ei todellakaan paista risukasaan

Viesti Kirjoittaja Sarppa » 17 Syys 2008, 20:36

Hui Freiska! :shock: Onneksi ei käynyt vielä pahemmin, komppaan Hemppua täysin siinä, että mitä autosta kun olet itse vielä kättä lukuunottamatta kunnossa! Olen kanssa varma, että työnantajasi ymmärtää tapahtuneen. Tsemppiä ja haleja! :laav:

freiska
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 728
Liittynyt: 07 Syys 2007, 22:13
Paikkakunta: hanko

Re: päivä ei todellakaan paista risukasaan

Viesti Kirjoittaja freiska » 18 Syys 2008, 09:00

joo kyllä ne ymmärsivät asian mutta itsestä oli vaan kauhea juttu ensin. eilinen meni rampatessa eri lääkäreiden tykönä. oli pienoinen sokki päällä. hyppäsin vaan autosto ulos heti rysähdyksen jälkeen. oon tänään nähnyt kuvia autosta ja ei ollut kaukana ettei olis mennyt renkaat kokonaan mun yli. nyt meni vaan konepellin yli.no vakuutukset korvaa kaiken. nyt sitten vaan parantelen kättä tään ja ens viikon kotona.toivottavasti tulee sillä kuntoon. onneksi kellekkään ei kuitenkaan käynyt pahemmin.

Avatar
katinka
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 947
Liittynyt: 23 Elo 2007, 13:33

Re: päivä ei todellakaan paista risukasaan

Viesti Kirjoittaja katinka » 18 Syys 2008, 10:39

hui! onneksi ei käynyt pahemmin. nyt hyvällä omallatunnolla hoidat kätesi kuntoon.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa