Lisää keskustelua palstalle

Täältä löydät palstan käyttöön liittyviä ohjeita ja voit jättää ylläpidolle palautetta ja kehitysideoita.
Vastaa Viestiin
Avatar
eirwen
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 713
Liittynyt: 14 Syys 2009, 15:50

Re: Palstan turvallisuusasetuksia kiristetty

Viesti Kirjoittaja eirwen » 25 Syys 2011, 23:41

muistaakseni nämä gallupit tulivat siinä vaiheessa kehiin kun keskustelu tällä palstalla kuihtui jossain vaiheessa melkein kokonaan (no siis kärjistetysti sanottuna). Niillä sai edes jonkin asteista kommunikointia nousemaan ja sellaisiakin ihmisiä puhumaan asioita jotka muuten eivät sanottavaa keksi. mun mielestä keskustelua ei saa käyntiin käskemällä toisia keskustelemaan paremmin... mitä jos he jotka enemmän tavallista keskustelua haluavat juttelisivat itse ja aloittaisivat sen tyylisiä threadejä tuolla palstalla ja sillä tavalla innostaisivat toiset mukaan :wink: mielestäni tänne mahtuu kaikenlainen tyyli eikä nuo kysymysketjut haittaa, päin vastoin. Enkä näe estettä sillekään miksei kysymysketju voisi rönsyillä kunnon keskusteluksi. Sinne vaan ohjailemaan keskustelun kulkua niin kyllä muut seuraa perässä :hei:

Avatar
Iloinen
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 84
Liittynyt: 07 Loka 2007, 18:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Palstalle lisää keskustelua

Viesti Kirjoittaja Iloinen » 26 Syys 2011, 11:12

Voisiko olla ketju tyyliin "kysy mitä haluat, vastaamme mitä haluamme" :kuu:

Avatar
athella
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 2134
Liittynyt: 04 Heinä 2009, 15:43
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Lisää keskustelua palstalle

Viesti Kirjoittaja athella » 26 Syys 2011, 21:07

Itse mietin lähinnä sitä, kun tuolla on tällä hetkellä varmaan neljä ketjua, joissa keskustellaan joulukuusista. Millaiset valot, milloin koristelet, aito vai muovinen... Voisiko ne sulkea ja avata yhden ketjun otsikolla "Joulukuusesi", jossa voi sitten keskustella kyseisistä asioista? Saattaisi luoda enemmän keskustelua edes yhdestä aiheesta. :hei:

Gallupeissa ei varsinaisesti mitään pahaa ole. Siinä olen samaa mieltä, että ne eivät ole kovin keskustelevia. :see: Muutama sellainen on ihan kiva, mutta keskustelu on täällä pääosassa.

Avatar
Joulutähti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 2627
Liittynyt: 24 Elo 2007, 07:06

Re: Lisää keskustelua palstalle

Viesti Kirjoittaja Joulutähti » 27 Syys 2011, 11:13

Yksittäiset joulukuusi-aiheet lukittu ja siirretty arkistoon, sekä avattu upouusi yleinen Joulukuusesi-keskustelu. Sinne siis jutustelemaan aiheesta :hei:

Avatar
heituli
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1633
Liittynyt: 17 Syys 2007, 10:40

Re: Lisää keskustelua palstalle

Viesti Kirjoittaja heituli » 30 Syys 2011, 07:07

Kylläpäs on mielenkiintoinen keskustelu.
Itsekkin välillä samaa asiaa miettineenä. Vaikkakin en ole mikään taitava
kirjoittaja saati sitten että osaisin täällä mitään mahtavia keskusteluja viritellä.
OLen kuitenkin aina ollut tyytyväinen palstaan ja sen tunnelmaan :laav:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Palaute ja ohjeet”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa