Mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

Täällä voit jakaa niin käsityöohjeita kuin neuvoja siitä, mitä kannattaa ostaa 1- tai 10 vuotiaalle kummipojalle/tytölle joululahjaksi, tai sille kummin serkun kaimalle, mummoja unohtamatta.
Vastaa Viestiin
Konvehti
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viesti:

Re: Mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 27 Marras 2017, 09:48

Rubiiniriipus, kirjoja ja dvd:itä.
Kuva

Joulu oveen kolkuttaa hymyy tuiskusäässä: Lapsikullat avatkaa! Olen aivan jäässä. Kukkurainen vakka tää harteita jo väsyttää. Lahjoja on mulla. Saanko sisään tulla? Tule armas joulu! – Z. Topelius –

kuusipuu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kuusipuu » 27 Marras 2017, 10:03

En tiedä, eipä mulla oikein ole kuin tuo mies jolle toiveita esittää, ja se sattuu olemaan yhtä köyhä kuin itsekin olen... :hmm:
Kirjaston vaihtohyllystä jos jokin mielenkiintoinen kirja löytyy vaikka kummallekin, niin ne käärimme paketteihin. Mutta lahjoista viis, tärkeintä on, että me saamme viettää joulua yhdessä. :laav:
"On korvia tassuja, pulleita massuja, häntiä vilisten..."

tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 27 Marras 2017, 16:45

Kuusipuu :laav: :hali: ja samaa mieltä olen minäkin, ei ne lahjat vaan yhdessäolo :inlaav:
Lumiset oksat vihreän puun, kimmeltää valossa jouluisen kuun. Katsoen tähtien hopeista nauhaa, toivotan jouluusi lämpöä, rauhaa! :hali:

Konvehti
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 28 Marras 2017, 10:39

tonttu76 kirjoitti:
27 Marras 2017, 16:45
Kuusipuu :laav: :hali: ja samaa mieltä olen minäkin, ei ne lahjat vaan yhdessäolo :inlaav:
Ei meilläkään lahjat ole joulussa pääasia. Mutta kiva lisä kuitenkin :see:
Kuva

Joulu oveen kolkuttaa hymyy tuiskusäässä: Lapsikullat avatkaa! Olen aivan jäässä. Kukkurainen vakka tää harteita jo väsyttää. Lahjoja on mulla. Saanko sisään tulla? Tule armas joulu! – Z. Topelius –

kuusipuu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kuusipuu » 28 Marras 2017, 15:53

Konvehti kirjoitti:
28 Marras 2017, 10:39
Ei meilläkään lahjat ole joulussa pääasia. Mutta kiva lisä kuitenkin :see:
Juu, tämän kyllä minäkin tiedän. :see:
"On korvia tassuja, pulleita massuja, häntiä vilisten..."

MrsP
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MrsP » 28 Marras 2017, 21:20

Mun mies linjasi puolestani, että meidän perheen aikuiset eivät saa lahjoja :roll: Lasten kanssa tämä kääntyi tietenkin niin, että olen ollut niin tuhma etten saa lahjoja :lol:

Todellisuudessa ostan lasten kanssa miehelleni pari lahjaa, koska muuten hän mököttää koko joulun. Tosin hän tekee niin lahjoista riippumatta, koska ne eivät koskaan ole niin kalliita & hienoja kun hän oikeasti olisi halunnut. Lahjatoiveita hänelle ei tietenkään ole, vaan pitäisi vain arvata oikein ja säästää koko vuosi hänen lahjaansa varten... Onneksi olen tämän kyseisen jouluankeuttajan tuntenut jo niin kauan, että hyväksyn tilanteen ja keskityn lasten & muiden lahjoihin :kiirus: Mieheni parhaita puolia ei ole myöskään lahjojen antaminen, minun lahjat hän vain jättää antamatta ja lasten lahjojen hankintaan hän herää yleensä esim. synttäriaamua edeltävänä iltana tai jouluaattoaamuna :lmao: Kaikkein huvittavinta koko hommassa on se, että seurusteluaikana miehelleni tärkeintä joulussa oli lahjat ja minulle jouluruoka & sen jakaminen läheisten kanssa :mrgreen:

Itseltäni toivon siis paria hyvää kirjaa (ei tarvitse olla uusia) ja jos sukulaisilta tulee kysymyksiä, niin hieronta/kosmetologilahjakortti olisi superkiva. Parempaa kameraa varten säästän kuukausittain, joten se ei ehdi täksi jouluksi... Ehkä ensi pikkujouluksi, jotta saisi otettua tunnelmallisia kuvia joulusta 2018 :peukku:
“Our hearts grow tender with childhood memories and love of kindred, and we are better throughout the year for having, in spirit, become a child again at Christmas-time.”
― Laura Ingalls Wilder

KuvaKuva

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Lahjavinkit”