Lapsen hoitajalle tai opettajalle lahja?

Täällä voit jakaa niin käsityöohjeita kuin neuvoja siitä, mitä kannattaa ostaa 1- tai 10 vuotiaalle kummipojalle/tytölle joululahjaksi, tai sille kummin serkun kaimalle, mummoja unohtamatta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Golliwog
Tonttu
Tonttu
Viestit: 141
Liittynyt: 09 Loka 2007, 11:07
Paikkakunta: Joensuu

Lapsen hoitajalle tai opettajalle lahja?

Viesti Kirjoittaja Golliwog » 24 Elo 2008, 11:34

Niin, milläs sitä voisi/kannattaisi lapsen perhepäivähoitajaa muistaa joulun alla?

Avatar
Meli
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1569
Liittynyt: 24 Elo 2007, 09:20
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Lapsen hoitajalle lahja?

Viesti Kirjoittaja Meli » 24 Elo 2008, 11:51

Vie vaikka joulukukka tai kori, jossa on itsetehtyjä pipareita, pullaa, torttua, kakkua tai muuta vastaavaa :jouulu:

Avatar
Tiukutar
Tonttu
Tonttu
Viestit: 159
Liittynyt: 26 Elo 2007, 09:16

Re: Lapsen hoitajalle lahja?

Viesti Kirjoittaja Tiukutar » 24 Elo 2008, 13:47

Mä taisin viedä pojan ensimmäiselle hoitajalle yhden Cymbidium-orkidean joka oli niin komeessa
kukassa että teki mieli viedä se omaan kotiin :D

Viime jouluna vein päiväkotiin jättisuuren suklaarasian,josta sitte koko henkilökunta sai kahvisuklaata.

Lisäks sitten muskarinopettajalle vein ruusukynttilän,jouluisia servettejä ja jonkun joululaulun sanat pienissä kehyksissä :see:

Avatar
hemulitar
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1203
Liittynyt: 21 Kesä 2008, 14:52
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Lapsen hoitajalle lahja?

Viesti Kirjoittaja hemulitar » 24 Elo 2008, 15:21

Koristeltuja, kauniisti pakattuja pipareita ja joulusuklaita ehkä itse veisin! Ja kauniin kortin mukaan laittaisin!

AdiraGee
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3296
Liittynyt: 28 Elo 2007, 13:37
Paikkakunta: E-Karjala

Re: Lapsen hoitajalle lahja?

Viesti Kirjoittaja AdiraGee » 25 Elo 2008, 09:19

Tiukutar kirjoitti:...,jouluisia servettejä ...
Tää täytyykin muistaa. Meidän pojalla kun on kolme hoitajaa. Heille voisikin antaa sitten jouluiset kahviservetit ja siihen mukaan nätti setti tuikkukynttilöitä.

Harmin paikka kun Puttipajan tehtaanmyymälä ei ole enää toiminnassa. Sieltä sai kätevästi kynttilät lahjapaketteihin.

Avatar
Golliwog
Tonttu
Tonttu
Viestit: 141
Liittynyt: 09 Loka 2007, 11:07
Paikkakunta: Joensuu

Re: Lapsen hoitajalle lahja?

Viesti Kirjoittaja Golliwog » 25 Elo 2008, 11:18

AdiraGee kirjoitti:
Tiukutar kirjoitti:...,jouluisia servettejä ...
Tää täytyykin muistaa. Meidän pojalla kun on kolme hoitajaa. Heille voisikin antaa sitten jouluiset kahviservetit ja siihen mukaan nätti setti tuikkukynttilöitä.
Tää kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta meillekin. Ei lisää krääsää, ei aiheuta allergioita. :D Jos tuohon jotain lisäisin, niin ehkä pienen pienen sievän lasipurkillisen neitsytkookosöljyä, jota olen itse kehuskellut. Jos ei muuten uskalla käyttää, niin voi syöttää sen vaikka meidän tytölle. :roll:

Avatar
revontuli
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 81
Liittynyt: 21 Loka 2008, 15:31

Re: Lapsen hoitajalle lahja?

Viesti Kirjoittaja revontuli » 21 Loka 2008, 18:51

Tätä aihetta olisin itsekin kysellyt. Miellä kun on lapsia 3 esikoisella 9 :shock: opettajaa / ohjaajaa & koulubussikuski. Kakkosella onneksi vain 1 opettaja ja nuorimmalla 2 ohjaajaa niin tulee noita lahjoja vähän..

Asumme siis ulkomailla ja huomasin paikalliessa Ikeassa Glögiä lasipulloissa (kuten viinipullo, mutta alkoholitonta ajattelin ostaa, itse en tykkää antaa alkoholia lahjaksi opetajille ja en myöskään tykkää puvaviiniglögistä, jota myös olisi tarjolla tuolla Ikeassa) - täällä gögiä ei juurikaan juoda niin ajattelin viedä kaikille pullolliset. Kuulostaako ihan tyhmältä? Se kuitenkin tavallaan jotain Suomalaista ja vaikka taisikin olla ruotsalaista. Merkkiä en nyt muista mutta Suomessakin sitä myydään. Tekstitkin pulloissa olisi ranskaksi niin täkäläisetkin ymmärtäisivät mitä saavat.

Jos tuo huono idea niin mitä muuta voisin antaa? Tuo olisi vaan niiin helppo lahja. Riittääkö glögipullo vai pitäisikö muutakin antaa?

Avatar
Pinki
Tonttu
Tonttu
Viestit: 244
Liittynyt: 30 Syys 2008, 10:52
Paikkakunta: Lahti

Re: Lapsen hoitajalle lahja?

Viesti Kirjoittaja Pinki » 24 Loka 2008, 14:49

minä mietin pojan päiväkodin täteille ja sedälle kylpykuulia (body shopissa on kivoja) onko kumminkin vähän typerä lahja? ei kaikilla kuitenkaan ole ammetta kotona... entäs joku jalkakylpy juttu?

entäs taksikuskille? jotain pientä haluaisin hänellekkin laittaa, mutta mitä?

Avatar
KaMilla
Tonttu
Tonttu
Viestit: 154
Liittynyt: 23 Syys 2007, 13:33

Re: Lapsen hoitajalle lahja?

Viesti Kirjoittaja KaMilla » 24 Loka 2008, 14:59

Itse ajattelin viedä esikoisen eskarin kolmelle "tädille" itsetehtyjä lumihiutalepipareita kauniisti koristeltuina ja sellofaaniin pakattuna kera kauniin itsetehdyn kortin! :)

Avatar
TonttuTorvinen
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 391
Liittynyt: 18 Syys 2008, 16:50

Re: Lapsen hoitajalle lahja?

Viesti Kirjoittaja TonttuTorvinen » 24 Loka 2008, 15:23

Päiväkotiin olen vienyt yhteisesti (pieni päiväkoti, 4 tätiä) jotain joulusuklaata ja erikoiskahvia sellofaanissa. Opettajille sitten vain jotain pientä, mutta käyttökelpoista esim. piparkakkumuotti sellofaaniin käärittynä tms. Ajatus lienee kuitenkin asiassa tärkeämpää kuin lahjan hinta. :)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Lahjavinkit”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa