Big Brother

Joulun ulkopuolista elämää.
Vastaa Viestiin
Avatar
Teija
Tonttu
Tonttu
Viestit: 172
Liittynyt: 01 Elo 2012, 20:00
Paikkakunta: Oulu

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Teija » 15 Syys 2012, 21:20

Onhan jouluttajissa sentään muitakin BB-faneja kuin minä. :see: Meillä on 24/7, mutta en kovin paljoa ole ehtinyt sitä katsomaan tänä vuonna. Minua myös inhottaa se Teija aivan toden teolla (vaikka kaima onkin). Irina oli aluksi mun suosikki, mutta eiköhän vaan sekin nyt ole osallistunut siihen paskanpuhujarinkiin. Että kehtaavat aikuiset naiset. :cry:

mha77
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 48
Liittynyt: 20 Syys 2012, 20:23
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja mha77 » 21 Syys 2012, 10:22

24/7 löytyy.Sitä katselen,tai lähinnä kuuntelen silloin kun kerkiää.Sunnuntain lähetykset koitan katsoa. Empä olisi kauden alussa uskonut että noi vanhemmat käyttäytyy tuollalailla,jotenkin pitänyt nuorisoa kakkanpuhujina.Ovatpa silmäni nyt auenneet :shock:

Avatar
jentsu
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 579
Liittynyt: 16 Loka 2008, 17:56
Paikkakunta: LPR

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja jentsu » 23 Syys 2012, 18:12

Olen aina seuraillut BB:tä, mutta nyt ihan erilaisella silmällä kuin aiemmin. Johtunee siitä, että tällä kertaa siellä on "tuttu" ihminen vuosien takaa. Ihminen toki muuttunut ulkonäöllisesti paljonkin ja ehkä osittain myös aikuistunut...ehkä.

Onhan tämä toisinaan ns. ajanhukkaa, mutta saman ajan itse vietän sohvalla, tuli sieltä BB nauhalta tai ei. Töiden jälkeen on kiva nollata pää ja mikä siihen paremmin sopii? :P

Avatar
athella
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 2134
Liittynyt: 04 Heinä 2009, 15:43
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja athella » 25 Syys 2012, 15:01

Seurasin suurella innolla Big Brotheria kun tuli ensimmäisiä kertoja telkkarista. Tarkoitan siis näitä Britanniassa tehtyjä versioita. Katsoin suomalaisesta BB:stä ensimmäisen ja kolmannen tuotantokauden, sen jälkeen on kiinnostus lopahtanut. Tuntuu, että koko formaatin tarkoitus on näyttää koko kansalle miten ihmiset dokaa ja panee kaiken kansan nähden. Enemmän oikeita ihmisiä, niin voisi kiinnostaakin.

Kuinka moni voisi muuten kuvitella itse osallistuvansa BB:hen? Itse ajattelin joskus muinoin, että jos BB:tä tuotettaisiin Suomessa niin hakisin mukaan. Ehkä ensimmäisellä kaudella olisi voinutkin osallistua, mutta nämä nykyiset kilpailijat vaikuttaa sellaisilta, että minulla hajoaisi pää. Toisaalta, olen myös niin tylsä ihminen, ettei minua otettaisi sinne mukaan. :lol:

Avatar
Joulutähti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 2627
Liittynyt: 24 Elo 2007, 07:06

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Joulutähti » 25 Syys 2012, 15:37

Mä olen aiempina vuosina seurannut BB:tä suht aktiivisesti. En nyt jokaista päälähetystä tai ole hankkinut 24/7, mutta kuitenkin olen suunnilleen tiennyt, että missä mennään, ketä talossa on ja kenen toivoisin seuraavaksi tippuvan. Vuosi vuodelta kiinnostus on kuitenkin laskenut. Tuntuu, että talosta puuttuvat juurikin ne "oikeat ihmiset", siis tavalliset taaplaajat, joista sitten löytyisi ne todelliset kiinnostavat persoonat. Jotenkin tuntuu, että nämä viimeisimmät kaudet ovat liian käsikirjoitettuja. Jokainen asukas täyttää liian selkeästi jonkin ennaltamääritellyn roolin.

Avatar
miimuski
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 483
Liittynyt: 07 Marras 2011, 11:40
Paikkakunta: Iittala/Hämeenlinna

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja miimuski » 27 Syys 2012, 10:38

Täällä ollaan miehen kanssa mirtytty jo muutama vuos että pistettäis hakemuksia menemään mutta enemmän mua häiritsee kun on näitä lapsia ja vielä pieniä että mitenkä voisin olla esim 3kk ilman niitä ja varmaan häiritsis jos mies yksikseen menis taloon kun oon todella mustasukkanen ihminen. yksin tai yhdessä ois kiva mennä kattoo minkälaista menoa se on ja enemmän menisin just kokeilemaan kuinka pystyn olemaan erossa lapsista ja mitenkä sitä pärjää ilman telkkaa,kännykkää ja tietokonetta ja sitä kuinka aukuista ihmistä vaan määräillään ja elämää muutenkin rajoitetaan

kanelikahvi
Tonttu
Tonttu
Viestit: 196
Liittynyt: 06 Marras 2012, 21:27

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja kanelikahvi » 17 Marras 2012, 10:12

Minä seuraan :hei: 24/7 on, mutta en ole sitä valitettavasti kovin ehtinyt katsella, paitsi viikonloppuisin. JOlloin sunnuntait on tylsiä ja ryyppytappeluja en jaksa seurata.

Tosin tämä kausi on ollut vähän pettymys viime vuoden kauden jälkeen. Mutta Ryhäsen keskiviikkovierailut ovat todella mielenkiintoisia. BB:n parasta antia. Ihmisten käyttäytyminen on aina kiinnostanut minua kovasti (juuri yksi entinen luokkakaveri arveli, että olen varmaan psykologi ammatiltani :lol: )

Psykoterapia voisi kyllä kiinnostaa itseäni kovastikin.

Suosikkiakaan ei ole :oo Toivon vain, että Teija ei voittaisi, vaikka hyvän tilannekomiikan ja verbaliikan omistaakin.

tonttutomera
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 548
Liittynyt: 27 Loka 2017, 21:12

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja tonttutomera » 04 Marras 2020, 09:09

Nyt täytyy myöntää, että tätä tulee katsottua. :lol:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa