Jouluttajat liikkuvat!

Joulun ulkopuolista elämää.
Vastaa Viestiin
-Mirka-
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 684
Liittynyt: 29 Marras 2009, 12:34

Re: Jouluttajat liikkuvat!

Viesti Kirjoittaja -Mirka- » 09 Marras 2015, 09:31

Mä lenkkeilen koiran kanssa. Tykkäisin kyllä zumbasta ja ylipäänsä kaikki tanssiminen on kivaa, mutta siihen ei nyt opiskelijana riitä raha eikä aika.

Avatar
athella
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 2134
Liittynyt: 04 Heinä 2009, 15:43
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Jouluttajat liikkuvat!

Viesti Kirjoittaja athella » 13 Maalis 2016, 20:36

Ostin sukset. Olen viimeksi hiihtänyt 12-vuotiaana, eli edellisestä kerrasta alkaa olla liki 18 vuotta. Nyt olin miettinyt, että joko mun tai miehen täytyy jossain kohtaa viedä lapset hiihtämään ja todennäköisesti se olen minä joka joutuu uhrautumaan. Käytiin tänään alennusmyynneistä hakemassa pertsat ja kävin pienen lenkin testaamassa niitä. Olipahan muuten kivaa! Olin yllättynyt, miten mukavaa se hiihtäminen voi olla. Koululiikunnan hiihtotunnit söivät aikanaan niin tehokkaasti kaiken innon, mutta nyt kun itse saa mennä, niin kyllä kelpaa. Harmi vaan, kun kevään myötä ladut alkavat olla todella huonossa kunnossa.

Omppu
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 738
Liittynyt: 21 Syys 2010, 15:01
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Jouluttajat liikkuvat!

Viesti Kirjoittaja Omppu » 14 Maalis 2016, 04:47

athella: hiihtäminen on tosiaan ihan mahtavaa. Itsellä on ollut taukoja raskauksien ja high need babyn vuoksi, mutta tänä talvena olen taas päässyt hiihtämisen makuun. Itselläni on molemmat sukset ja nyt olen vedellyt luistelutyylillä, koska se tuntuu "omemmalta", mutta kelien huonontuessa (lue: lumien sulaessa) siirryn pertsaan, koska sitä voi harrastaa pellolla pidempään. Meillä esikoinen (3-vuotias) hiihtää nyt toista talvea ja tykkää hiihtää kovasti. Lapselle neuvonani ehdottomasti on hankkia kunnon nanogripit (tai vastaavat pitopohjasukset) ja hyvät monot, tällöin hiihtäminen on oikeasti kivaa, eikä taistelua kenkiin tulevien lenkkisuksien kanssa. :hei:

Avatar
JapeTonttu
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 865
Liittynyt: 07 Loka 2015, 21:43
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti:

Re: Jouluttajat liikkuvat!

Viesti Kirjoittaja JapeTonttu » 19 Syys 2017, 13:23

Olen aina pitänyt uimisesta. Harmikseni sairastelen niin usein, että aina silloin se uinti vain jää. Eilen onnkesi innostuin taas uimahallissa käymään. Tämän syksyn uusin innostuksenion ollut sauvakävely. Se todellakin on antanut minulle ryhtiä ja rytmiä kävelyyn. Kansalaisopistolla osallistuin myös nyt Shindo kurssille. Se on ollut hyvin rentouttavaa.

freiska
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 728
Liittynyt: 07 Syys 2007, 22:13
Paikkakunta: hanko

Re: Jouluttajat liikkuvat!

Viesti Kirjoittaja freiska » 04 Elo 2019, 13:46

hieman huvittaa aikasempi kirjoittamiseni liikunnasta.niin se vaan on vuodet tehneet tehtävänsä mun kohdalla.
nivel rikot ilmestyneet kehiin joka hieman estää liikkumista nykyään .tiedän että liike on paras lääke niihin mut aina se ei vaan onnistu.
edelleen käyn kerran viikossa höntsäämässä sählypallon perässä .tai nyt odotellaan että sali aukeaa kesätauon jälkeen syyskussa.enään en pelaa sarjassa.
muu liikunta on pyöräilyä .välissä sähköpyörällä jota saadaan töistä lainata.ja välissä omalla fatillä tai jopolla.
polkupyöräilyn olen todennut hyväksi minulle niin metsässä kuin asfaltilla.yhtenä viikonloppuna ajoin polkuja pitkin 75 kilsaa ja vielä hymyilytti.
muu liikunta on kävelyä nykyään .juosta tahtoisin mut varpaat on erimieltä .suosiolla jätän sen väliin. :see:

kuusipuu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4984
Liittynyt: 18 Syys 2007, 12:42

Re: Jouluttajat liikkuvat!

Viesti Kirjoittaja kuusipuu » 04 Elo 2019, 16:10

......................

Avatar
Unico
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 2082
Liittynyt: 10 Marras 2007, 11:19

Re: Jouluttajat liikkuvat!

Viesti Kirjoittaja Unico » 30 Marras 2019, 16:31

Yritän opetella painovanteen käyttöä. Tulee vyötärö kipeäksi niin harvakseltaan vielä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa