Raskautuneet jouluttajat

Joulun ulkopuolista elämää.
Vastaa Viestiin
Saraella
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 95
Liittynyt: 05 Marras 2014, 16:24

Re: Raskautuneet jouluttajat

Viesti Kirjoittaja Saraella » 05 Marras 2014, 19:24

Täällä odottellaan varovaisesti toista lasta. Tosin vasta raskausviikko 11+5 menossa, eli laskettu aika olisi 22.5.15. Kaksi keskenmenoa takana, siksi olen vielä hieman varuillani asian suhteen. Pikkuhiljaa toki viikkojen kertyessä toiveikkaampi onnistumisesta :)

Avatar
Konvehti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3498
Liittynyt: 04 Loka 2013, 12:28
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: Raskautuneet jouluttajat

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 07 Marras 2014, 12:40

Onnea odottajille!

Avatar
Iip
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 392
Liittynyt: 10 Marras 2012, 16:28
Paikkakunta: Siuntio

Re: Raskautuneet jouluttajat

Viesti Kirjoittaja Iip » 07 Marras 2014, 16:49

Cressu kirjoitti:Ei taida olla montaa tulijaa siihen "edelleen ei ensimmäistäkään"-ketjuun... :|
Täällä olis yksi. :hei: Yritetty on jo puoli vuotta, toistaiseksi tuloksetta.

Omppu
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 738
Liittynyt: 21 Syys 2010, 15:01
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Raskautuneet jouluttajat

Viesti Kirjoittaja Omppu » 08 Marras 2014, 06:05

Meille on tulossa toinen lapsi mitä todennäköisemmin tammikuussa. Laskettu aikani on 24.1.

Saraella
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 95
Liittynyt: 05 Marras 2014, 16:24

Re: Raskautuneet jouluttajat

Viesti Kirjoittaja Saraella » 10 Marras 2014, 17:54

Tänään tuli käytyä np-ultrassa, jota jännitin aivan kamalasti etukäteen. Onneksi kaikki oli kunnossa. Ehkäpä siis meille tulee pitkän odotuksen jälkeen lopulta toinen pieni :inlaav:

Weba
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 426
Liittynyt: 08 Syys 2013, 12:32
Viesti:

Re: Raskautuneet jouluttajat

Viesti Kirjoittaja Weba » 10 Marras 2014, 19:34

Paljon onnea kaikille odottajille! Melkein iskee vauvakuume tätä lukiessa. Nuorempi täyttää kohta vuoden, mutta saanee vielä kasvaa hetken ennen kuin kolmosta haaveillaan.

Avatar
Hanki
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 386
Liittynyt: 06 Syys 2007, 14:42

Re: Raskautuneet jouluttajat

Viesti Kirjoittaja Hanki » 12 Marras 2014, 10:25

Iip kirjoitti:
Cressu kirjoitti:Ei taida olla montaa tulijaa siihen "edelleen ei ensimmäistäkään"-ketjuun... :|
Täällä olis yksi. :hei: Yritetty on jo puoli vuotta, toistaiseksi tuloksetta.

Iip, ihan vinkkinä oli sitten huuhaata tai ei oletko kokeillut greippimehua jollakin kierrolla? Meillä tärppäs puolenvuoden jälkeen ekalla greippitestillä, molemmat joi sitä :-P Itse puristettiin ja vettä sekaan tai purkkimehua ja itsepuristettua sekaisin.

Tänään rakenneultra, sen verran tulee jo potkua ja myllerrystä että vaikka monet kerrat on tuntunut siltä että liekköhän siellä oikeasti mitään niin nyt ei enää jännitä. Viimeviikolla kun oli neuvola pääsi itku kun kuunneltiin sydänääniä kun oli ollut kuukauden taas niin semmonen tunne että onhan sielä kaikki varmasti kunnossa :roll:
Minä oon niitä täysin vaivattomia odottajia, kaikki vaivat on vaan parantunut ja aina luulin että sitä selkä kaarella oksennetaan ja turvotaan ja mielialat vaihtelee.. Mulla ei mitään. Mutta hyvä niin paremmin tästä nauttii mutta tuntuu että jos ois niitä vaivoja olisi enemmän tunne että jotakin siellä kasvaa.. Nyt kun liikkeet tuntuu se tunne onneksi helpotti :laav:

Avatar
Joulutähti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 2627
Liittynyt: 24 Elo 2007, 07:06

Re: Raskautuneet jouluttajat

Viesti Kirjoittaja Joulutähti » 12 Marras 2014, 14:32

Hanki kirjoitti: Minä oon niitä täysin vaivattomia odottajia, kaikki vaivat on vaan parantunut ja aina luulin että sitä selkä kaarella oksennetaan ja turvotaan ja mielialat vaihtelee.. Mulla ei mitään. Mutta hyvä niin paremmin tästä nauttii mutta tuntuu että jos ois niitä vaivoja olisi enemmän tunne että jotakin siellä kasvaa.. Nyt kun liikkeet tuntuu se tunne onneksi helpotti :laav:
Tuttu tunne! Toivottavasti saat nauttia oireettomasta loppuun saakka :hei:

Avatar
Iip
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 392
Liittynyt: 10 Marras 2012, 16:28
Paikkakunta: Siuntio

Re: Raskautuneet jouluttajat

Viesti Kirjoittaja Iip » 12 Marras 2014, 17:11

Hanki kirjoitti: Iip, ihan vinkkinä oli sitten huuhaata tai ei oletko kokeillut greippimehua jollakin kierrolla? Meillä tärppäs puolenvuoden jälkeen ekalla greippitestillä, molemmat joi sitä :-P Itse puristettiin ja vettä sekaan tai purkkimehua ja itsepuristettua sekaisin.
Ei ole kokeiltu, vähän huuhaalta tuntuu. Mutta eihän siinä mitään menetäkään, joten ehkä pitää testata jos tämäkään kierto ei ole tuottanut toivottua tulosta. Mihinköhän se greippimehun oletettu vaikutus perustuu...?

Avatar
Hanki
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 386
Liittynyt: 06 Syys 2007, 14:42

Re: Raskautuneet jouluttajat

Viesti Kirjoittaja Hanki » 12 Marras 2014, 20:05

Iip, se "perustuu" siihen että sen happamuudella voi olla suostuisa vaikutus kohdun PH-arvoon raskautumisen kannalta, ovulaatio on helpompi tunnistaa, aiheuttaa sen kirkkaan liman ja kohdun limakalvon paksuuntumista jotka molemmat on suostuisia vaikutuksia raskautumista ajatellen.

Ei siitä mitään haittaa ainakaan ole, 2dl illassa (minä jatkoin vedellä) kaksi viikkoa ennen ovulaatiota ja sitte voi ovulaation jälkeen jättää pois ja sama ralli jos ei ekalla tärppää mutta suosittelen kokeilemaan, tärkeintähän on oikea hetki mutta koska meillä tärppäs ekalla tällaisella "no kokeillaan sitte tätäkin" yrityksellä en voi kuin suositella testaamaan. Netissä on kyllä tekstiä tästä aiheesta ja monella tärpänny samanlain.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa