Joulupukin Pajakylä

Joulun on lomailun ja matkailun aikaa. Täältä löydät vinkit parhaisiin joulutapahtumiin ympäri Suomen!
Vastaa Viestiin
Avatar
Joulumuori
Valvoja
Valvoja
Viestit: 455
Liittynyt: 23 Elo 2007, 11:17
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Joulupukin Pajakylä

Viesti Kirjoittaja Joulumuori » 14 Joulu 2009, 15:09

Tässä mietiskelen pitäiskö lähteä käymään nyt kun vielä lapsetkin uskoo Joulupukkiin.. Kertokaapa omia kokemuksianne, mitä piditte, olitteko lasten kanssa vai ilman jne? Itse olen 90-luvun lopulla käynyt kyllä mutta noista ajoista on saattanut moni asia muuttua enkä mä oikeastaan paljon muista siitä käynnistä.

Muikkis
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 2361
Liittynyt: 17 Elo 2008, 16:39
Paikkakunta: Tampere

Re: Joulupukin Pajakylä

Viesti Kirjoittaja Muikkis » 14 Joulu 2009, 15:53

Mä olen joskus 8 vuotta sitten käynyt siellä ja silloinkin oli kesä. Ainoa mitä muistan oli joku joulupukin posti tai vastaava.
Ja jotain myymälöitä kai oli, jos ei ihan väärin muista.
Mutta luulenpa, että se olisi lapselle oikein mieluinen kokemus,
käydä moikkaamassa ihka oikeaa pukkia siellä ihka oikeassa pajakylässä :wink: :laav:

freiska
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 728
Liittynyt: 07 Syys 2007, 22:13
Paikkakunta: hanko

Re: Joulupukin Pajakylä

Viesti Kirjoittaja freiska » 14 Joulu 2009, 23:22

olen käynyt kesällä ja sitten ihan joulukuun 26 päivä.
ihan kiva paikka. sieltä löytyy lapsille santaparkki ja miksei ihan aikuisillekin. sielä sai leipoa pipareita ,tonttu koulukin oli silloin. oikea joulupukki oli myöskin .sai ottaa kuvia kunnollisissa lavasteissa.
muuten siellä on matkamuisto kauppoja.
sielä joulutorilla soi kesät talvet joululaulut.

Avatar
Joulumuori
Valvoja
Valvoja
Viestit: 455
Liittynyt: 23 Elo 2007, 11:17
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Joulupukin Pajakylä

Viesti Kirjoittaja Joulumuori » 15 Joulu 2009, 16:22

Me lähdetään nyt sitten viikonloppuna, alkuviikosta Rovaniemelle! :) Mennään aamusta junalla sinne, mennään iltapäiväksi, illaksi Pajakylään ja yöksi hotelliin ja seuraavana päivänä takaisin. Päivä päätetään kunhan ukko tulee kotiin.

Avatar
Joulutähti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 2627
Liittynyt: 24 Elo 2007, 07:06

Re: Joulupukin Pajakylä

Viesti Kirjoittaja Joulutähti » 18 Joulu 2009, 14:38

Jee! Varmasti tulee kiva reissu :) Itse olen viimeaikoina lahjakkaasti vaan huristellut Pajakylän ohitse. Ihan pikkulikkana olen käynyt pukkia morjestamassa, taisin olla alle kouluikäinen, eli muistikuvat sisätiloista ovat hyyyyvin hatarat, ja ovat tainneet paikat muuttuakin tuona aikana. Muistan, että siellä oli sellaisia puhelimia, joissa tuli puhetta eri kielellä. Olisikohan ollut "hyvää joulua" tms. En ole varma. Ja voin toki sotkea tämän johonkin ihan toiseen paikkaan :lol:

Avatar
White Christmas
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1557
Liittynyt: 12 Marras 2008, 14:50
Paikkakunta: Vieremä

Joulupukin pajakylä

Viesti Kirjoittaja White Christmas » 14 Maalis 2010, 15:11

Käytiin perheen kanssa tuolla joulupukin pajakylässä ja oli kyllä ihan huikea elämys :see: Onhan siellä toki paljon turisteja ja kaupallista juttua, mutta tuli niiin ihanan jouluinen olo kun tein mahtavia löytöjä joulua varten ja sitten kun vielä joulumusiikki soi...niin ah! :mrgreen:
Millasia kokemuksia teillä muilla on kyseisestä paikasta (jos olette käyneet) ja oletteko löytäneet sieltä mitään hienoa? :dee:

freiska
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 728
Liittynyt: 07 Syys 2007, 22:13
Paikkakunta: hanko

Re: Joulupukin pajakylä

Viesti Kirjoittaja freiska » 15 Maalis 2010, 16:37

ihania kokemuksia on meillä. tulee käytyä silloin kun kävästään koti kotona lapissa .
siis se on jotenkin niin kiva kesälläkin kun kävelet sielä torilla kun laululaulut raikaa taustalla.
yleensä löydän sieltä vaikka mitä ostettavaa.monesti on lähtenyt joulukortitkin mukaan seuraavaksi jouluksi. :see:

Avatar
Anewielh
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 5163
Liittynyt: 10 Huhti 2010, 19:13
Viesti:

Re: Joulupukin pajakylä

Viesti Kirjoittaja Anewielh » 24 Heinä 2010, 19:26

Minä olen käynyt pajakylässä vissiin kerran (jos olen käynyt kahdesti, niin ensimmäisellä kerralla olen ollut alle kaksi, enkä ainakaan muista sitä...).

Ihana paikka :laav: Joskus haaveilin, että haluaisin olla siellä töissä. Ja hakisinkin sinne, mikäli asuisin pohjoisemmassa :mrgreen:
Sieltä löytyykin kaikkea niin ihanaa!

Avatar
Serene
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 870
Liittynyt: 26 Elo 2010, 16:25

Re: Joulupukin pajakylä

Viesti Kirjoittaja Serene » 01 Syys 2010, 12:10

Toki siellä on käytävä joka vuosi :laav: Ja aina joku pieni matkamuisto tarttuu mukaan...!

Avatar
Enkelikello
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1518
Liittynyt: 04 Loka 2007, 15:07

Re: Joulupukin pajakylä

Viesti Kirjoittaja Enkelikello » 01 Syys 2010, 16:46

Me olemme lasten kanssa menossa sinne tänä vuonna marras-joulukuussa.

En tiedä, onko lapset vai äiti enemmän innoisaan! :jouulu:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joulumatkailu + tapahtumat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa