Joululahjat 2019

Täällä voit jakaa niin käsityöohjeita kuin neuvoja siitä, mitä kannattaa ostaa 1- tai 10 vuotiaalle kummipojalle/tytölle joululahjaksi, tai sille kummin serkun kaimalle, mummoja unohtamatta.
Vastaa Viestiin
JapeTonttu
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viesti:

Re: Joululahjat 2019

Viesti Kirjoittaja JapeTonttu » 20 Loka 2019, 13:48

Kaikki joululahjat on nyt ostettu, viimeistä odotan vielä postin tuovan . Ainoastaan salaisen jouluystävän lahja upuu, sillä sainhan vasta tietää kuka hän on. Sen paketin ehtii vielä hyvin suunnittelemaan.
Itselleni en tiedä mitä toivon Selin kirjan lisäksi. Tarvitsisin kyllä verenpainemittarin, sillä nykyinen sairaus vaatisi aktiivista verenpaineen seurantaa. Voisin töistä ostaa sen joskus tarjouksesta tai mietin pyydänkö joltain. Tykkään kuitenkin eniten yllätyslahjoista, enkä niin tämmösistä käytännön tarvikkeista.
Pakkasyö on ja leiskuen pohja loimuja viskoo.. :talvi:

tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 20 Loka 2019, 19:22

Japetonttu :hali: sinullahan hyvin jo lahja asiat, minulla on kaikki ihan hakusessa :oo
Lumiset oksat vihreän puun, kimmeltää valossa jouluisen kuun. Katsoen tähtien hopeista nauhaa, toivotan jouluusi lämpöä, rauhaa! :hali:

Freyja86
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Freyja86 » 22 Loka 2019, 07:07

Mä sain jouluvinkkejä kummipojalle ja hänen pikkuveljelleen. Ainoa vaan että ehdinkö tehdä ne eli lapaset+sukat sekä virkata Mikki Hiiri pehmolelun. Sit olis vielä kummitytön lahja ja oman pojan lahja keksimättä. Niin ja aikuisille pitäis kans keksiä jotain.

harkitsematon
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja harkitsematon » 27 Loka 2019, 10:34

Poikaystävälläni on hieman ennen joulua synttärit, hänelle virkkasin maton ja tilasin netistä keräilyfiguurin.
Hänelle joululahjaksi neulon villasukat, lapaset ovat ihan pian valmiit, lisäksi annan hänelle kirjan ja suklaata.
Isälleni neulon villasukat ja ostan jotain, hmm
hänen naisystävälleen virkkaan muutaman korin ja teen itse kynttilöitä
äidilleni olen ostanut korvakorut, varmaan ostan vielä pörrösukat ja jotain muuta ihanaa
hänen miesystävälleen teen itse sytykepaloja, ostan paketin puuroa ja puisen voiveitsen
siskolle nro 1 olen ostanut shampoota ja hoitoainetta, lisäksi annan karkkia ja hajuveden
siskolle nro 2 olen ostanut pipon, lapase, säärystimet, pienen suloisen lampun ja karkkia
veljelleni tein patalappuja, lisäksi annan joitain hyödyllisiä kodintarvikkeita
mummulleni teen suurta timanttimaalaustyötä, tässä menee ikuisuus :roll:
Hyvin lahja-asiat jo kunnossa, paljon olen saanut tehtyä ja suunnitelmat mitä täytyy hankkia. Ei (toivottavasti) tule stressiä joulukuussa :lol:

tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 12 Marras 2019, 21:14

lahjat hankittu :lahja:

Miehelleni; kahdet gollegehousut
Äidille ja hänen miehelle; tossut
Ronjalle; iso luu :laav:
Lumiset oksat vihreän puun, kimmeltää valossa jouluisen kuun. Katsoen tähtien hopeista nauhaa, toivotan jouluusi lämpöä, rauhaa! :hali:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Lahjavinkit”