Onko muita jotka ostavat itselleen joululahjoja?

Täällä voit jakaa niin käsityöohjeita kuin neuvoja siitä, mitä kannattaa ostaa 1- tai 10 vuotiaalle kummipojalle/tytölle joululahjaksi, tai sille kummin serkun kaimalle, mummoja unohtamatta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Joulutonttu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 5004
Liittynyt: 23 Elo 2007, 19:10
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Re: Onko muita jotka ostavat itselleen joululahjoja?

Viesti Kirjoittaja Joulutonttu » 24 Marras 2013, 22:33

Joulutonttu kirjoitti:Kyllä silloin tällöin tulee ostettua itselle joululahja/lahjoja jos en saa muita niitä ostamaan :mrgreen:
Tänä vuonna meinasin hommata ihan sisustusjuttuja itselleni/meille miehen kanssa joululahjaksi. Keittiöremppa tulossa, joten keittiöön jotain uutta ja kivaa :see:
:lol: Täällä meni joululahja ihan uusiksi. Tilasin nimittäin tänään minulle ja miehelle yhteiseksi, sekä itselleni myös hieman 3-kymppis lahjana juoksumaton :hip:
Pitkään olen kyseistä kuntolaitetta harkinnut, ja nyt suht edullisesti sen Anttilasta sai tilattua, niin tilaukseen meni.
Tulee kyllä käyttöön heti kun saadaan, eli en ala paketoimaan tuota tai odottamaan aattoon asti :wink:

Avatar
katinka
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 947
Liittynyt: 23 Elo 2007, 13:33

Re: Onko muita jotka ostavat itselleen joululahjoja?

Viesti Kirjoittaja katinka » 25 Marras 2013, 03:47

:laav:

Avatar
pippuri86
Tonttu
Tonttu
Viestit: 187
Liittynyt: 12 Marras 2012, 14:01

Re: Onko muita jotka ostavat itselleen joululahjoja?

Viesti Kirjoittaja pippuri86 » 27 Marras 2013, 18:38

U
Yleensä en osta itelleni mitään mutta tänävuonna meinasin hemmotella itseänijollain tosi kivalla :laav:

Avatar
katsuja
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1172
Liittynyt: 13 Loka 2009, 15:16
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Onko muita jotka ostavat itselleen joululahjoja?

Viesti Kirjoittaja katsuja » 01 Joulu 2013, 20:29

Joku aika sitten tuli hankittua pölypussiton pölynimuri itselle (sekä miehelle), en voinut laittaa pakettiin kun piti ottaa heti käyttöön!

Avatar
Anewielh
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 5163
Liittynyt: 10 Huhti 2010, 19:13
Viesti:

Re: Onko muita jotka ostavat itselleen joululahjoja?

Viesti Kirjoittaja Anewielh » 07 Joulu 2013, 22:18

Minä taidan päätyä tilaamaan itselleni kunnolliset talvikengät. Parisensataa niihin menisi, mutta toisaalta olen ostanut kahtena talvena halpoja kenkiä yhteensä 120 eurolla ja ne ovat kaikki jo poltettu. Yhdet kestivät peräti kaksi viikkoa kunnossa :mad: Toivottavasti nämä kestävät sitten moooonta vuotta ja säästävät näin itsensä takaisin.

joulusukka
Tonttu
Tonttu
Viestit: 237
Liittynyt: 15 Loka 2011, 17:54

Re: Onko muita jotka ostavat itselleen joululahjoja?

Viesti Kirjoittaja joulusukka » 18 Joulu 2013, 11:07

Tänä vuonna musta tuntuu siltä, että ansaitsen joululahjan - myös itseltäni! :proo:
Ajattelin ostaa yhden kynsilakan ja korun (ei mitään kalliita juttuja). Nämä lahjat sitten paketoin ja avaan jouluaattoaamuna, kummatkin pääsee heti käyttöön!

Toki mun tekisi mieli ostaa joku kiva mekko tai paita jouluksi, mutta ehkä mahdolliset vaateostokset saavat odottaa aleihin. Pitää katsoa jos jotakin tulee vastaan. Mulla on tiukat kriteerit jouluaaton vaatetuksesta, täytyy olla ehdottoman mukavat vaatteet, mutta sievät. Ei siis mitään tiukkoja housuja/mekkoa!

Avatar
Martta
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 60
Liittynyt: 18 Joulu 2013, 21:54

Re: Onko muita jotka ostavat itselleen joululahjoja?

Viesti Kirjoittaja Martta » 26 Syys 2014, 07:59

Ostan joululahjoja itselleni, joskus. Viime vuonna en tainnut ostaa, mutta vihjailin miehelle mitä haluaisin. Joskus olen jotain alusvaatteita ostanut itselleni pukinkonttiin, niitä kun ei mies kuulemma lähde ostelemaan.. Joulunodotuslahjoja olen kuitenkin ostanut ehkä enemmän. Yleensä jotain ihania joulukoristeita, jotka vaan on pakko saada, eli joulunodotuslahjoja :keppi: Niitä kyllä harvemmin pakettiin tulee laitettua, joskus olen tosin tehnyt senkin. :jees:

Avatar
Eneri
Tonttu
Tonttu
Viestit: 143
Liittynyt: 05 Syys 2013, 19:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko muita jotka ostavat itselleen joululahjoja?

Viesti Kirjoittaja Eneri » 24 Loka 2014, 23:01

Ostan. Varmistan siten, että saan tarpeellisimmat (ainakin jalanlämmittimiksi uudet tossut ja pörrösukat). Usein ostan käsille ja yöksi myös lämmikettä, ja jotain kivaa suklaata. Viime jouluna taisin saada vain nämä lahjat... Olin hieman pettynyt, mutta ajatelkaa, jos en olisi edes itse ostanut itselleni lahjoja!

kuusipuu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4984
Liittynyt: 18 Syys 2007, 12:42

Re: Onko muita jotka ostavat itselleen joululahjoja?

Viesti Kirjoittaja kuusipuu » 24 Loka 2014, 23:59

......................................

Avatar
Katikki
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3249
Liittynyt: 30 Syys 2014, 19:30

Re: Onko muita jotka ostavat itselleen joululahjoja?

Viesti Kirjoittaja Katikki » 25 Loka 2014, 08:37

Viime jouluna kieltämättä oli vähän tylsää kun olin tiputellut miehelle vihjeitä ja sitten sain juuri ne lahjat joita olin "tilannut". Huomasin että onkin mukavampaa että lahjan antaja on oikeesti ajatellut minua ja miettinyt mistä ilahtuisin, joten tänä vuonna ajattelin että en vihjaile mitään. Ehkä jonkun kirjavinkin annan jos kysytään :lahja:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Lahjavinkit”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa