Mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

Täällä voit jakaa niin käsityöohjeita kuin neuvoja siitä, mitä kannattaa ostaa 1- tai 10 vuotiaalle kummipojalle/tytölle joululahjaksi, tai sille kummin serkun kaimalle, mummoja unohtamatta.
Vastaa Viestiin
joulumpi
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 112
Liittynyt: 19 Heinä 2020, 17:00

Re: Mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja joulumpi » 09 Syys 2020, 22:03

Yöpuvun, mekkomallisen. Käsityötarvikkeita olis kans kiva saada.
Miehelle ehdotin tota pykamaa, muille ei toiveita tule esitettyä

Merida
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 93
Liittynyt: 07 Joulu 2019, 20:09

Re: Mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja Merida » 22 Syys 2020, 14:52

Villasukat, niitä ei voi koskaan olla liikaa :jee:

HannaT
Tonttu
Tonttu
Viestit: 161
Liittynyt: 05 Loka 2014, 10:27

Re: Mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja HannaT » 22 Syys 2020, 15:14

Villasukat ja lapaset toimii aina vaikka neulon itsekin, vanhat Arabian kahvikupit ja Marimekon ja Iittalan lasitavara on toivottua myös, ja nyt olen etsiskellyt itselleni uutta noin 5dl teemukia :glogi:

AdiraGee
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3296
Liittynyt: 28 Elo 2007, 13:37
Paikkakunta: E-Karjala

Re: Mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja AdiraGee » 16 Loka 2020, 14:19

Merida kirjoitti:
22 Syys 2020, 14:52
Villasukat, niitä ei voi koskaan olla liikaa :jee:
Tämä on kyllä totta! Itse en osaa sukkia neuloa, joten niin kauan kun suvussa on neulojia, toivon sukkia lahjaksi.

Oon myös miettinyt vartalotyynyä toivovani, aiemmin mainittujen bluetooth-kuulokkeiden lisäksi.

Avatar
Katikki
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3249
Liittynyt: 30 Syys 2014, 19:30

Re: Mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja Katikki » 16 Loka 2020, 15:35

17 rullaa tapettia mökille!! :luntasataa:

Avatar
joulupallo
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 393
Liittynyt: 09 Syys 2013, 11:54

Re: Mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja joulupallo » 17 Loka 2020, 18:34

Toivon, että jos minulle lahjoja ostetaan niin olisi vaikka lahjakortteja esimerkiksi hierontaan, kauneuspalveluihin jne. Kotihoidontuella ei oikeastaan rahaa jää itsensä hemmotteluun, joka kuitenkin olisi hyvin tervetullutta.

Avatar
Joulujänö
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 108
Liittynyt: 13 Loka 2020, 16:16

Re: Mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja Joulujänö » 18 Loka 2020, 13:59

"Villasukat, niitä ei voi koskaan olla liikaa"
Kyllä voi. :lol: Minulla pursuaa laatikko villasukista, osa on pakko olla erillissäilytyksessä. En neulo itse, niitä vain on kertynyt vuosien saatossa. Olen tietenkin kiitollinen jokaisesta lahjasta minkä saan, myös sukkaparista. Kyllähän niille käyttöä on ja aikamoinen vilustelija olenkin, mutta olenkohan vuosikausiin siltikään onnistunut kuluttamaan yhtään villasukkaparia puhki? En muistaakseni. No, yksi meni pilalle kun hoitokoira oli sitä mieltä, että villasukka pitää viedä pihalle ja sinne se sukka sitten jäi kuukausiksi... :koira: :laav:

Sen sijaan minulle lapaset ja hanskat on sellaiset, mitä saisi tulla vaikka joka joulu. Niitä nimittäin kulutan ja hävitän ahkerasti. :oops:

Muutoin omien lahjatoiveiden kanssa menee vähän niin, että ennen joulua sitä ajattelee, että en minä kerrassaan mitään tarvitse. Sitten lähempänä joulua kun kaupoissa kiertelee itse lahjaostoksilla, niin eteen tupsahtelee kaikkea uutta ja upeaa mitkä olisi niiin kivaa saada. :toive:

Avatar
Unico
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 2082
Liittynyt: 10 Marras 2007, 11:19

Re: Mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja Unico » 29 Loka 2020, 14:35

Kirja on se joka vuotinen toive.
Ja nyt jos joku sattuu kysymään niin toivon paistinpannua, isompi alkaa olla uusimiskunnossa.

Wilma
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 118
Liittynyt: 28 Heinä 2020, 21:27

Re: Mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja Wilma » 24 Marras 2020, 22:59

Toivon itselleni kunnollisen olkaukun ja uuden lompakon :lahja: entinen laukku sanoi sopimuksen irti ja nykyinen lompakko on todella epäkäytännöllinen ja ihan liian iso omaan makuun.

Kesällä sain jo vuosia haaveilemani yleiskoneen, joten sitäkään ei tartte enää toivoa :lol:

Avatar
shara
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1803
Liittynyt: 22 Marras 2013, 15:36

Re: Mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja shara » 14 Joulu 2020, 21:31

Uudet työkengät tulevat tarpeeseen ja pääsin toivomaan malliakin. Lakanat ja pyyhe tulisivat myös tarpeeseen, mutta eivät ole välttämättömiä. Huomioliivin tarvitsisin, kaupoissa on vaan niin pieniä, ettei mene paksun takin päälle. Käytän sitten heijastinvaljaita, mutta liivi olisi näkyvämpi.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Lahjavinkit”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa