Isälle/appiukolle lahja

Täällä voit jakaa niin käsityöohjeita kuin neuvoja siitä, mitä kannattaa ostaa 1- tai 10 vuotiaalle kummipojalle/tytölle joululahjaksi, tai sille kummin serkun kaimalle, mummoja unohtamatta.
Vastaa Viestiin
adventtityttö
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1092
Liittynyt: 20 Syys 2007, 00:22
Paikkakunta: Kainuu

Re: Isälle lahja??? vinkkejä!!!

Viesti Kirjoittaja adventtityttö » 16 Joulu 2007, 16:49

mä teen joka/jokatoinen vuosi isälle villasukat ja sitten jotain muuta lisäksi. Tänä vuonna äidille ja isälle neulon villasukat ja sitten annetaan miehen kanssa yhteisenä uusi saunakiulu ja kauha. :) mies kun marraskuussa kävi tekemässä vanhempien ulkosaunaan uudet lauteet.. :)

Avatar
vilna
Tonttu
Tonttu
Viestit: 151
Liittynyt: 01 Syys 2007, 20:50

Re: Appi-ukon lahja! Joka jouluinen päänvaiva!

Viesti Kirjoittaja vilna » 16 Joulu 2007, 21:00

Mun appi on aina toivonut fazerin sinistä ja yliopiston almanakan :roll:
Tänä vuonna hän saa ainakin ton suklaan ja sitten isännän kahvia. Pitää vielä varmistaa, onko joku muu hankkinut hänelle tuon almanakan vai ostammeko me sen. Viime vuonna hän ei sitä saanut, kun kaikki ajatteli että joku toinen hankkii.. :roll:

Avatar
Meli
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1569
Liittynyt: 24 Elo 2007, 09:20
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Appi-ukon lahja! Joka jouluinen päänvaiva!

Viesti Kirjoittaja Meli » 17 Joulu 2007, 06:12

Mulla ei oo koskaan ollu haisuakaan, että mitä apelle ostais :oops: . Kulta kuitenki halus ostaa isälleen eli mun tulevalle apelle semmosen mittarin, joka mittaa digitaalisesti ulko- ja sisälämpötilaa, sekä näyttää mm. kellonajan :proo:

Avatar
scala
Tonttu
Tonttu
Viestit: 125
Liittynyt: 20 Marras 2007, 11:24

Re: Appi-ukon lahja! Joka jouluinen päänvaiva!

Viesti Kirjoittaja scala » 17 Joulu 2007, 09:14

Appiukolle sopisi vaikka sellainen kalenteri, jonka on koonnut omista valokuvista. Tosin se alkaa olla hiukan myöhäistä tälle vuodelle, mutta ensi vuonna sitten :lol:

Avatar
vilna
Tonttu
Tonttu
Viestit: 151
Liittynyt: 01 Syys 2007, 20:50

Re: Appi-ukon lahja! Joka jouluinen päänvaiva!

Viesti Kirjoittaja vilna » 17 Joulu 2007, 14:36

Meiän piti ensin tehä kalenteri, mutta löytämämme kalenterivaihtoehdoissa ei ollut nimipäiviä eikä tarpeeksi tilaa merkinnöille. Appi niitä olisi kuitenkin tarvinnut.. no, mutta omille vanhemmille tein heidän 20 vuotishääpäivävuotensa kunniaksi kalenterin, josta kyllä tuli hieno, täytyy myöntää :laav: Keräsin siihen kuvia heidän yhteiseltä taipaleeltaan, alkaen ensimmäisistä tapaamisista otetuista kuvista, jokaisesta lapsesta kuva vastasyntyneenä äitin/isän kanssa, koko perhe kuva (isovanhemmat mukana)..jne. :D

Avatar
Meli
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1569
Liittynyt: 24 Elo 2007, 09:20
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Isälle lahja??? vinkkejä!!!

Viesti Kirjoittaja Meli » 17 Joulu 2007, 18:14

Meidän iskä tykkää Aku Ankoista, joten yleensä on tullut jtn siihen liittyvää annettua. Samoin taskulamppua yms :see: . Tänä vuonna mun isäni saa äidin kanssa yhtesenä kahvikorin! :proo:

adventtityttö
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1092
Liittynyt: 20 Syys 2007, 00:22
Paikkakunta: Kainuu

Re: Isälle/appiukolle lahja

Viesti Kirjoittaja adventtityttö » 26 Loka 2008, 01:01

Tähän yhdistetty ketjut isälle joululahja sekä appiukolle joululahja.

Avatar
scala
Tonttu
Tonttu
Viestit: 125
Liittynyt: 20 Marras 2007, 11:24

Re: Isälle/appiukolle lahja

Viesti Kirjoittaja scala » 26 Loka 2008, 18:13

Mä keksin tänä vuonna isälle lahjoiksi itse ommellut pussilakanan ja tyynyliinan, johon maalaan kuvioita. Ja sitten ompelen saunatakin. Lisäksi ostetaan varmaan jotain autoon liittyvää, kuten jääskraappa, harja yms. Ja tietty perinteinen suklaarasia/vihreät kuulat.

Avatar
CrazyCatLady
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 50
Liittynyt: 15 Loka 2008, 16:03
Paikkakunta: Kuopio

Re: Isälle/appiukolle lahja

Viesti Kirjoittaja CrazyCatLady » 02 Joulu 2008, 14:42

Tuntuu että kaikille muille on plajon helpompi ostaa lahjoja, kuin semmosille 45-50 vee ukoille. Mitähän sitä taas keksis :/

Avatar
vilna
Tonttu
Tonttu
Viestit: 151
Liittynyt: 01 Syys 2007, 20:50

Re: Isälle/appiukolle lahja

Viesti Kirjoittaja vilna » 23 Marras 2009, 17:12

Isä saa tänä vuonna lahjaksi 4x40min. hierontalahjakortin urheiluhierojalle ja mahdollisesti myös seinäkalenterin ensimmäisen lapsenlapsen kuvalla työpaikalle laitettavaksi :see:

Appiukolle hankimme ehkä Kermansaven mukin "ukki"-tekstillä, kalenterin ja jotain muuta :dee:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Lahjavinkit”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa