Joulun Lahjat 2016

Täällä voit jakaa niin käsityöohjeita kuin neuvoja siitä, mitä kannattaa ostaa 1- tai 10 vuotiaalle kummipojalle/tytölle joululahjaksi, tai sille kummin serkun kaimalle, mummoja unohtamatta.
Vastaa Viestiin
White Christmas
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viesti:

Joulun Lahjat 2016

Viesti Kirjoittaja White Christmas » 16 Helmi 2016, 18:58

Oli jo pakko tämäkin tänne laittaa, kun suuri osa meistä jouluhöperöistä kuitenkin miettii näitä lahja hommeleita pitkin vuotta :xmas: :jee:
Itselle tuli ajatus, kun poika täyttää jo 15-vuotta mutta tykkää Star Wars jutuista, että onkohan mistään saatavilla Lego Star Wars Death Staria (kuolontähti)....
Jokunen vuosi sitten näin sitä Stockmannilla...mutta verkkokaupassa ei vissiin enää "leluja" myydä?? :roll:
Onhan se hintava, mutta yhteisenä lahjana isännälle ja pojalle olisi kiva, ja siinä riittäisi puuhaa joulunpyhiksi. :lahja: Ja onhan sillä keräilyarvoa myöhemmin :hmm: :see:
Have Yourself a Merry Little Christmas

Konvehti
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viesti:

Re: Joulun Lahjat 2016

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 17 Helmi 2016, 14:43

Olen huomannut, että Legoissa vaihtuvuus on todella nopeaa ja suurta joten voi olla, että pari vuotta vanhaa Legoa on vaikea enää löytää. Mutta voi olla, että jokin yhtä kiva tulee tässä vielä kauppoihin ennen joulua :see:

Minä aloitin lahjojen oston jo tammialesta mutta pidän varmaan nyt pitkän tauon ennen kuin ostan lisää jouluksi.
Kuva

Joulu oveen kolkuttaa hymyy tuiskusäässä: Lapsikullat avatkaa! Olen aivan jäässä. Kukkurainen vakka tää harteita jo väsyttää. Lahjoja on mulla. Saanko sisään tulla? Tule armas joulu! – Z. Topelius –

White Christmas
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja White Christmas » 17 Helmi 2016, 18:16

Luinkin netistä, että sitä Lego kuolontähteä on valmistettu 8 vuotta ja nyt sen valmistus olisi lopetettu. Jenkeistä sitä voi tilata, mutta olen niin huono tilaamaan mitään ulkomailta :bum: :roll: Täytynee siis keksiä jotain muuta... :glogi: Minä en ole vielä sitä lahjojen ostoa aloittanut, vaikka alennusmyynneistä kai se olisi viisainta ollut aloittaa...ajattelu vaiheessa siis vasta :lol: :mrgreen:

Unico
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Unico » 18 Helmi 2016, 20:50

Ostin koko perheelle sen elves linnan oli hyvässä alennuksessa Prismassa ja meillä lapset tykkää elves legoista. Olivat mukana mut eräiden törttöilyiden jälkeen ilmoitin hukanneeni sen joten jouluna tulee sitte paketista. Oli aiemmin puhe et kasataan lomalla.
Kuva

tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 20 Helmi 2016, 21:28

Unico, harmi kun hukkasit lahjan :lol: :peukku:
Lumiset oksat vihreän puun, kimmeltää valossa jouluisen kuun. Katsoen tähtien hopeista nauhaa, toivotan jouluusi lämpöä, rauhaa! :hali:

White Christmas
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja White Christmas » 21 Helmi 2016, 14:58

Pakko laittaa tänne ylsö, kun keksin juuri miehelle pari potentiaalista lahjaideaa :mrgreen: :lahja:

-Lahjakortti yhteen ihanaan ruokapaikkaan, jossa käytiin eilen kahdestaan syömässä :laav:
-Viskipullo ja jotain hyvää suklaata
-Koira Haudattuna-dvd boxi

Unico
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Unico » 26 Helmi 2016, 10:34

Tonttu juuri niin. Harmi kun hukkui...
Me toivotaan taasen lippuja Disney on ice showhun. Siitä tykättiin ja lahja kasa jäi huomattavasti pienemmäksi mikä minusta hyvä juttu. Ja antaja oli jo et sopiihan se.
Kuva

JouluMimmi
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JouluMimmi » 27 Helmi 2016, 08:21

Mulla oli tarkoitus ostaa 1/kk, mutta niin vaan on päässyt tammi- ja helmikuu jo luiskahtamaan ilman lahjahankintoja. Mut maaliskuussa kunnostaudun, kun ollaan menossa pohjoiseen. Päätin postittaa muutamat joulukortitkin Joulupukin Pajakylästä :jouulu:
"Kuta pienempi olet itse, sitä joulumpi tulee"
-Tove Jansson-

Jouluruno
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jouluruno » 27 Helmi 2016, 14:11

Olis kyllä fiksua hankkia jo nyt lahjoja mutta en jotenkin osaa ajatella vielä joulua lahjojen kannalta.. Tai siis ideoita kyllä tulee mutta että ihan toteuttaisin niitä niin on kyllä liian aikaista :shock: Mutta jospa jo hyvissäajoin syksyllä, ellei sitten jotain tosi tosi hyvää tule vastaan jo aikaisemmin. Tosin tässä on vaikka sun mitä juhlia tulossa ennen joulua joihin pitää lahjoja hankkia, että jospa vaikka keräilisi niitä ekana :see:

Omppu
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Omppu » 27 Helmi 2016, 14:45

Viime joulun menin aika pitkälti lahjakorttilinjalla, joten etukäteen ei paljon tule hankittua. Maria Drockilan alesta hain muistamisiksi kynttilöitä ja ulkotulia ja muutama kirja tarttui Suomalaisen alesta matkaan, muuten kaikki hankkimatta. Lasten lahjat ostan lähempänä joulua, kun noiden pikkuneitien maku muuttuu kovin nopeasti. Ylioppilaslahjaa tässä seuraavaksi mietin veljen tytölle. Ajatus jo on, mutta pitää vielä kysellä.
"Hevosille uudet heinät,
silloin syömättä jäi seinät.
Joulurauha saapui metsämaille, kyliin kaukaisiin."

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Lahjavinkit”